Hier vind je de meest gestelde vragen over salaris, ziek melden, contracten. Is iets niet duidelijk voor je, of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Wanneer je gaat werken via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers, betalen wij jouw salaris graag wekelijks uit. Eerst zorgen we er voor dat de administratie klopt. Je ontvangt een door ons getekende arbeidsovereenkomst. Ook jij moet deze ondertekenen. Hoe werkt dit? Wij leggen je dit graag uit.
Kom je er niet uit of heb je hulp nodig bij het tekenen van jouw arbeidsovereenkomst? Neem dan even contact met ons op.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers, wil je uiteraard jouw salaris wekelijks op tijd ontvangen. Belangrijk hiervoor is dat wij jouw gewerkte uren op tijd doorkrijgen. Hoe je dit doorgeeft hangt af of je werkzaam bent binnen Facilitair of Logistiek. Wij leggen je het graag uit.
Je bent werkzaam in Facilitair
Dit kan op twee manieren.
Je bent werkzaam in Logistiek/HelloFresh
Let op: zorg er voor dat wij wekelijks op tijd jouw gewerkte uren ontvangen; anders loopt jouw salaris betaling vertraging op!
Kom je er niet uit of heb je hulp nodig? Neem dan even contact met ons op.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers ontvang je wekelijks jouw salaris. Wij leggen je graag uit hoe we dat doen.
Jouw uren ontvangen wij maandagochtend voor 12.00 uur van jou of de opdrachtgever. Op donderdag worden jouw uren verwerkt door onze backoffice via de salarisadministratie van Pay4People. Afhankelijk van jouw bank staat het salaris dezelfde dag of de volgende dag op jouw rekening.
Je kunt zelf controleren of alles okay is: check jouw loonstrook die terug te vinden in het webportaal Pay4me.
Heb je jouw salaris niet ontvangen of klopt er iets niet? Neem dan even contact met ons op.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers, ontvang je wekelijks jouw salaris en loonstrook. Hoe ontvang je jouw loonstroken? Wij leggen je dit graag uit.
Op het moment dat het salaris (meestal op donderdag) is overgemaakt is staat na 11.00 uur jouw loonstrook voor je klaar in Payforme. De inloggegevens voor Pay4me heb je van onze backoffice ontvangen per e-mail voordat je begon met werken.
Heb je vragen, wil je verdere uitleg of klopt er iets niet op je loonstrook? Neem dan contact met ons op; één van de collega’s van de backoffice helpt je graag verder.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers, ontvang je wekelijks jouw salaris en loonstrook. Elders op deze pagina kun je terugvinden hoe jij jouw uren door moet geven en wanneer je jouw salaris kunt verwachten.
Op het moment dat het salaris is overgemaakt staat na 11.00 uur jouw loonstrook klaar in Payforme. Belangrijk is jouw loonstrook goed te controleren,
Let op het volgende:
Indien je denkt dat er iets niet klopt geef je dit uiterlijk voor vrijdag 11.00 uur door aan de backoffice. Dit kan je doen per e-mail op uren@selectiepunt.nl of telefonisch op: 085 – 2020199.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers, bouw je naast jouw salaris tevens vakantiedagen en vakantiegeld op. Wat is vakantiegeld eigenlijk en hoe is dat bij SelectiePunt geregeld? Wij leggen je dit graag uit.
ls je werkt via een uitzendbureau of ander bedrijf, bouw je over jouw gewerkte uren vakantiegeld op. Over het algemeen vastgesteld op 8% van het bruto loon. Meestal ontvang je dit eind mei of begin juni. Het wordt ook wel vakantietoeslag genoemd. De toeslag wordt berekend over de gewerkte uren in de periode van periode 1 juni tot en met 31 mei.
Wanneer betalen wij het uit?
De uitbetaling van de vakantietoeslag vindt plaats in de eerste week van juni. In deze week worden de laatste uren van mei verwerkt. Hierdoor zal ook de opbouw in vakantiegeld over de maand mei worden meegenomen in de uitbetaling.
De bruto vakantietoeslag is ongeveer gelijk aan een maandsalaris, maar ik houd er na belastingen veel minder aan over. Hoe kan dat?
Salaris wordt progressief belast. Dat wil zeggen dat hoe meer je verdient, hoe meer belasting je betaalt. Vakantietoeslag is een uitbetaling die bovenop het normale salaris komt. Daarom moet je daar helaas meer belasting over betalen en hou je er netto minder van over dan het normale salaris.
Heb je nog vragen?
Heb je verdere vragen over de uitbetaling van vakantietoeslag? Neem dan even contact met ons op. Jouw vakantie uren staan overigens op je loonstrook. Bekijk deze via de webportaal van Pay4me.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers kan het voorkomen dat je ziek wordt. Wat moet je doen als je ziek wordt? Wij leggen je het graag uit hoe jij jouw ziekmelding regelt.
De manier hoe jij je ziek moet melden verschilt of je werkzaam bent in Facilitair of Logistiek.
Je bent werkzaam in Facilitair
Heb je vragen of onduidelijkheden over jouw ziekmelding? Neem dan contact met ons op, één van de collega’s van de backoffice helpt je graag verder. Heb je vragen over jouw ziekte uitkering, neem dan even contact op met het UWV.
Wanneer je werkt via SelectiePunt bij één van onze opdrachtgevers kan het natuurlijk voorkomen dat je ziek wordt. Over het algemeen gelukkig een kwestie van een dag of een paar dagen. Als je bent opgeknapt meld je je weer beter. We leggen je graag uit hoe.
De manier hoe jij je beter moet melden verschilt of je werkzaam bent in Facilitair of Logistiek / HelloFresh.
Je bent werkzaam in Facilitair
Heb jij vragen over jouw betermelding? Neem dan contact met ons op, één van de collega’s van de backoffice helpt je graag verder. Voor vragen over jouw ziekte uitkering, neem je contact op met het UWV.